Σάββατο, 12 Ιανουαρίου, 2019

«Μπαράζ» στοχευμένης προβολής για τη Μύκονο στο εξωτερικό

mukonos

 

Με «μπαράζ» δημοσιευμάτων, αφιερωμάτων ακόμα και τηλεοπτικών εκπομπών συνεχίζεται η προβολή της Μυκόνου στη διεθνή αγορά. Συγκεκριμένα, σε ανταπόδοση της οργανωμένης, με βάση τη στόχευση σε αγορές και κοινό, φιλοξενίας δημοσιογράφων, φωτογράφων και τηλεοπτικών συνεργείων, το «Νησί των Ανέμων» παρουσιάστηκε ήδη στη γερμανική, την ολλανδική , την ιταλική και την ισπανική αγορά, ενώ αναμένονται δημοσιεύσεις και τηλεοπτικές παρουσιάσεις και σε άλλους προορισμούς.

Και όλα αυτά, στην κατάλληλη εποχή για τα «κλεισίματα» του επόμενου χρόνου που, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερος και από την φετινή περίοδο, όπου σημειώθηκε το ποσοστό-ρεκόρ κατά 25% στις αφίξεις έναντι του 2012.

Ειδικότερα, ο μεγάλης εμβέλειας γερμανικός τηλεοπτικός σταθμός “Prosieben” πρόβαλε σειρά ντοκυμανταίρ που «γυρίστηκαν» το καλοκαίρι στο νησί αναδεικνύοντας όλες τις πτυχές του τουριστικού προϊόντος.

Εκτενή δημοσιεύματα είχαν και τα ολλανδικά “Griekenland Magazine” και “Griekenland.net” (Εξώφυλλο και σαλόνι, 40.000 τεύχη), το ιταλικό περιοδικό “Islands” που συγκεντρώνει εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες με υψηλό διαθέσιμο εισόδημα  (ένα δισέλιδο στο τεύχος Ιουλίου – Αυγούστου και τρία δισέλιδα στο τεύχος Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου !) το κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό «Bell’Europa» και πολλές αναρτήσεις σε  ιταλικά social media και blogs από το ταξίδι που οργανώθηκε σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρία “Volotea”, ενώ, τέλος, το ισπανικό περιοδικό “Ling Vueling” με τιράζ, ένα εκατομμύριο αντίτυπα, αφιέρωσε στο νησί 1,5 σελίδα στο τεύχος Ιουνίου.

Στόχος της MTC GROUP  που οργάνωσε τις συγκεκριμένες επισκέψεις σε συνεργασία με τον Δήμο Μυκόνου και έγκριτους φορείς όπως τα Γραφεία ΕΟΤ, και αεροπορικές εταιρίες, ήταν και παραμένει αφενός η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, πράγμα που ήδη φάνηκε φέτος με εντυπωσιακά ποσοστά και αφετέρου η τόνωση του ανοίγματος σε νέες αγορές όπως η Λατινική Αμερική, η Ρωσία, η Τουρκία  και η Κίνα, ταυτόχρονα με τη διείσδυση στις ειδικές ομάδες ενδιαφέροντος των παραδοσιακών αγορών όπως η Ιταλία, η Γερμανία , η Ισπανία , η Ολλανδία κ.α.

 

Πηγή: http://www.cycladitis.gr

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *