Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου, 2019

H ταινία μικρού μήκους της Marketing Greece για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

marketing_greece_video_609259887

Η αμεσότητα, η οικειότητα και η ελευθερία είναι τα στοιχεία που συνθέτουν τη νέα ταινία μικρού μήκους για την τουριστική προβολήςτης Ελλάδας στο εξωτερικό, που δημιούργησε η Marketing Greece και θα προβληθεί, μεταξύ άλλων, και στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου από το κεντρικό περίπτερο του ΕΟΤ.

Όπως επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κυρία Ιωάννα Δρέττα, σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής για την παρουσίαση της ταινίας μικρού μήκους, οι ενέργειες της MG βασίζονται στην εξωστρέφεια, ενώ το βίντεο «μιλά» στον θεατή σε μια γλώσσα απλή και κατανοητή, που δημιουργεί επιθυμίες.

Η κυρία Δρέττα ανέφερε ακόμα οτι θα ακολουθήσει σειρά συντομότερων βίντεο για χρήση στα social media αλλά και από επιχειρήσεις που άπτονται του τουρισμού, χωρίς απαίτηση πνευματικών δικαιωμάτων. 

«Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ:  Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο», είπε χαρακτηριστικά δήλωσε η κυρία Δρέττα.

Στην εκδήλωση για την παρουσίαση του βίντεο, την υποστήριξή τους στις ενέργειες της Marketing Greece εξέφρασαν, μεταξύ άλλων, οι κ. Γ. Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Α. Ανδρεάδης, CEO του Sani, Ikos Group και Επίτιμος Πρόεδρος του ΣΕΤΕ και κ. Ε. Βασιλάκης, Πρόεδρος της Aegean Airlines.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Πηγή: https://www.tornosnews.gr

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *