Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου, 2019

Νέα σεμινάρια Hotel Reception-Υποδοχής από την Hellas Network!

hellas-network-reception

Τα σεμινάρια Reception – Υποδοχής της Hellas Network ανήκουν στα εξειδικευμένα σεμινάρια του Hotel Management και παρέχονται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας που βασίζονται στις βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων και επαγγελματιών.

Οι Εκπαιδευτικές μέθοδοι και τεχνικές διεξάγονται μέσω του πιο σύγχρονου οπτικοακουστικού εξοπλισμού, οι οποίες επιτρέπουν στους εκπαιδευόμενους να συμμετέχουν ενεργά στην διδασκαλία. To σεμινάριο χωρίζεται σε δύο ενότητες. Η πρώτη αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι του σεμιναρίου στο οποίο αναπτύσσονται και αναλύονται ορολογίες και έννοιες, γνώσεις και δεξιότητες. Η δεύτερη αποτελείται από την πρακτική εξάσκηση στους Η/Υ όπου οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να εφαρμόσουν στην πράξη ό,τι έχουν μάθει στη θεωρία.

ΕΝΟΤΗΤΑ Α’

  • Αρχές Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
  • Ποιότητα – Ορισμός – Στρατηγικές
  • Βασικά στοιχεία προσφερόμενων υπηρεσιών
  • Δραστηριότητες διοίκησης Ξενοδοχείων
  • Δεξιότητες των Managers
  • Χωροταξικός προσδιορισμός της Reception
  • Καλωσόρισμα πελάτη
  • Λειτουργίες του Τμήματος Υποδοχής
  • Προσόντα – Αρμοδιότητες – Καθήκοντα προσωπικού τμήματος Υποδοχής
  • Προσόντα και καθήκοντα του Front Office Manager.
  • Εμφάνιση (γυναίκες και άντρες)
  • Οδηγίες – Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες
  • Διαχείριση υπνοδωματίων (πριν την άφιξη, κατά την άφιξη, κατά την διάρκεια παραμονής του πελάτη, κατά την αναχώρηση του πελάτη).
  • Λειτουργίες της Διεύθυνσης της Υποδοχής σχεδιασμός, οργάνωση, συντονισμός, στελέχωση, καθοδήγηση, έλεγχος και αξιολόγηση.
  • Διακανονισμός σχέσεων με τους πελάτη –Ξενοδοχειακή Νομοθεσία.
  • Επαγγελματική διαχείριση παραπόνων και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων.
  • Σημαντικοί κανόνες για την ικανοποίηση του πελάτη
  • Κανόνες επαγγελματικής Δεοντολογίας
  • Επικοινωνία – συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου – Βάρδιες.
  • Forecasts για τον σωστό προγραμματισμό των εργασιών.
  • Τμήμα Κρατήσεων / Λειτουργία – Διαχείριση – Κατηγορίες και είδη κρατήσεων.
  • Ξενοδοχειακή Ορολογία και ανάλυση εννοιών.

ΕΝΟΤΗΤΑ Β’

  • Πρακτική εφαρμογή με χρήση Η/Υ και γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Protel.
  • Εκμάθηση guest profile, guest history, revenue, sales rates, πέρασμα κράτησης κλπ.

Οι εισηγητές του σεμιναρίου είναι έμπειρα στελέχη με μεγάλη εργασιακή εμπειρία σε 5στερα Ξενοδοχεία (City Hotels & Resorts) και μεταφέρουν στον εκπαιδευόμενο τις πραγματικές συνθήκες, απαιτήσεις και λειτουργία μιας Σύγχρονης Ξενοδοχειακής Μονάδας.

Διάρκεια: 30 ώρες Κόστος: € 395

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου: 
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00 Σάββατο: 10.00-14.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, προσφέρετε επιπλέον:

• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ1 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ) • Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Ξενοδοχειακές Μονάδες.

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν χιλιάδες άνθρωποι που εμπιστεύθηκαν την Hellas Network από το 1992 έως σήμερα…

Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Πηγή: Επιχειρώ

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *