Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2019

Στις 25 Μαΐου το Athens, 3rd Customer Experience Festival

Introduction-to-Customer-Experience-and-Service-Design

Το  Athens, 3rd Customer Experience Festival που διοργανώνει παραδοσιακά  η Συμβουλευτική εταιρία SECRET KEY, ανοίγει και φέτος την αυλαία του στις 25 Μαϊου, στο Κτήμα Αριάδνη στη Βαρυμπόμπη, με την προβολή κορυφαίων διεθνών πρακτικών στο Customer Experience Management.

Περισσότερα από 300 ανώτερα και ανώτατα στελέχη όλων των κλάδων της αγοράς αναμένονται και αυτή τη φορά να παρευρεθούν για να λάβουν εξειδικευμένη γνώση , στρατηγικές , πρακτικές και εργαλεία για τον   “δημιουργικό επανασχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη” (RE-DESIGNING THE CUSTOMER EXPERIENCE ) ,  το κεντρικό θέμα που θα απασχολήσει αυτή τη φορά προσκεκλημένους ομιλητές και πανελίστες .

Η βραβευμένη Ιταλίδα Trendwatcher και Καθηγήτρια της Κοινωνιολογίας της Κατανάλωσης, Elena Marinoni ( Head of Trend Research, Milan Retail Tour) θα φιλοξενηθεί και φέτος στο Athens Customer Experience Festival και θα μας ταξιδέψει FAST FORWARD μέσα από ένα «Virtual Retail Tour» στις  τάσεις  κατανάλωσης που θα επικρατήσουν στην αγορά το 2017, με επικέντρωση στο λιανικό εμπόριο.

Στο ACEF 2017  θα παρουσιαστούν καινοτόμες πρακτικές Customer Experience Management από οργανισμούς όπως : Amazon, Dolce & Gabbana, Mark Jacobs, TAMAirlines, Purpose Hotel, EBay, Aesop, Conflict Kitchen , Gentle Monsters, Lidl etc…

Παράλληλα οι συμμετέχοντες του Φεστιβάλ θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την Miriam Akhtar, Καθηγήτρια Θετικής Ψυχολογίας και Expert στην Επιστήμη της Ευτυχίας (Lisbon University)  να πραγματοποιεί ένα Βιωματικό Εκπαιδευτικό Εργαστήριο για τον αντίκτυπο της  «Δύναμης της Θετικότητας» στην Εμπειρία του πελάτη, ενεργοποιώντας την αυτό-παρακίνηση των στελεχών και βοηθώντας το ακροατήριο να συντάξει ένα εκπαιδευτικό πλάνο ευτυχίας, αντίδοτο στην καταθλιπτική ατμόσφαιρα της εποχής. 

Την ομάδα των διεθνών συντελεστών θα πλαισιώσουν σε πάνελ συζήτησης ανώτερα και ανώτατα στελέχη από πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρίες, όλων των κλάδων της αγοράς, τα οποία θα καταθέσουν τη δική τους εμπειρία στις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • Η Ψηφιακή Μεταμόρφωση της Εμπειρίας του Πελάτη 
  • Δημιουργικοί Ηγέτες που στηρίζουν την Καινοτομία στην διαχείριση της εμπειρίας των πελατών
  • Προγράμματα ανάπτυξης κουλτούρας εξυπηρέτησης
  • Η βελτίωση του ταξιδιού του πελάτη και η μέτρηση της επένδυσης στο Customer Experience (CX ROI)
  • Ενδιαφέροντα concepts στο σχεδιασμό των  φυσικών σημείων πώλησης αλλά και  των εργασιακών χώρων

Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και για να κατοχυρώσετε τη θέση σας με την προνομιακή χρέωση του early bird (έως τις 7 Απριλίου 2017) μπορείτε να επικοινωνείτε με τη SECRET KEY στο info@secretkey.gr και στο τηλ. 210 6096921.

Πηγή: Επιχειρώ 

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *