Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου, 2021

3 tips για να χάσεις κιλά τρώγοντας μήλα!

apple

Καμιά δίαιτα δεν είναι ευχάριστη, ειδικά αν πρέπει να χάσεις πολλά κιλά. Γιατί, λοιπόν, δεν βρίσκεις νόστιμα αλλά διαιτητικά γεύματα που μπορείς να καταναλώσεις χωρίς να νιώθεις τύψεις; Ανακάλυψε ελαφριές και διαιτητικές συνταγές με μήλα που μπορείς να καταναλώνεις στο πρωινό γεύμα σου, πριν και μετά το γεύμα σαν σνακ ή σαν επιδόρπιο:

Πρωινό: Εάν έχεις συνηθίσει να βάζεις σιρόπι ή ζάχαρη στα δημητριακά σου και τη βρώμη τότε καλό είναι να αντικαταστήσεις τα παχυντικά υλικά με σάλτσα μήλου! Μία κούπα σπιτικής σάλτσας μήλου περιέχει μόλις 51 θερμίδες αλλά και τις φυτικές ίνες που χρειάζεσαι στο πρωινό σου!

Σνακ: Οι διαιτολόγοι συνιστούν να τρως ένα φρούτο ή λαχανικά για σνακ επειδή περιέχουν φυτικές ίνες που ενισχύουν τον μεταβολισμό και σε χορταίνουν! Προτίμησε ένα μεγάλο μήλο που χορταίνει και περιέχει περίπου 120 θερμίδες.

Επιδόρπιο: Πες «όχι» στα παχυντικά γλυκά που καταναλώνεις καθημερινά. Ήξερες ότι μια κούπα παγωτού σοκολάτας έχει 250 θερμίδες, ότι δύο σπιτικά σοκολατένια μπισκότα περιέχουν 178 θερμίδες και ότι μια σοκολάτα μπορεί να έχει περίπου 300 θερμίδες; Προτίμησε κάτι πιο διαιτητικό με μόλις 144 θερμίδες: Κόψε ένα μικρό μήλο, ρίξε λίγο μέλι από πάνω και κανέλα! Εάν θέλεις μπορείς να προσθέσεις ξηρούς καρπούς και να το ψήσεις στο φούρνο!

Πηγή: http://joytv.gr

Διαδώστε!

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
error: Content is protected !!