Αναδημοσίευση από το cyclades24.gr
Οργή, αγανάκτηση και θυμός επικρατεί από το γνωστό εφοπλιστή της ελληνικής ακτοπλοΐας, προς το πρόσωπο του Έπαρχου Άνδρου και υποψήφιου Δημάρχου Άνδρου κ. Λοτσάρη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Cyclades24.gr, ο Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Seajets, κ. Μάριος Ηλιόπουλος είναι έξω φρενών με τη στάση που κράτησε ο κ. Λοτσάρης, ενώ κύκλοι της εταιρείας μιλούν για παρασκήνιο και κρυφά μονοπάτια που ακολουθήθηκαν εις βάρος της μεγαλύτερης ακτοπλοϊκής εταιρείας ταχυπλόων στα κόσμο και η οποία αποτελεί την ταχύτερη επιλογή για το ταξίδι μας στις Κυκλάδες.
Οι ίδιες πληροφορίες μιλούν για προσχηματικές συμπεριφορές και τρικλοποδιές, όπως αυτές του κ. Υποψήφιου Δημάρχου Άνδρου, δημιουργώντας προβλήματα και τρικλοποδιές στην εταιρεία.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές, η εταιρεία seajets έστειλε γραπτή επιστολή προς τον Έπαρχο Άνδρου, στις 07/03/2019 με Θέμα τη Προσέγγιση ταχύπλοου στην πρωινή ζώνη στην γραμμή Ραφήνα – Τήνο – Μύκονο – Πάρο – Νάξο και στην επιστροφή.
Διαβάστε την επιστολή της seajets:
Μάλιστα ζητούσε τις άμεσες ενέργειες προκειμένου να θέσουν το αίτημα της εταιρείας στο ΣΑΣ, ενώ το έγγραφο κάνει λόγο για διπλή αναβολή του δρομολογίου για άγνωστους λόγους που είχαν σχέση με προσωπικά / επαγγελματικά συμφέροντα τρίτων, λόγοι που είναι αντίθετοι με την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της νήσου Άνδρου.
Παρόλο που ζητούσαν τις άμεσες ενέργειες των υπευθύνων τελικά, η απάντηση του Έπαρχου έφτασε μία εβδομάδα αργότερα και πιο συγκεκριμένα στις 14/3/2019, ζητώντας από τον Υπουργό κ. Σαντορινιό Νεκτάριο να λάβει υπόψη και συνεκτιμηθεί η προσφορά των συμβατικών πλοίων που εξυπηρετούν το νησί καθ’ ολη τη διάρκεια της χρονιάς .
Διαβάστε την απάντηση του Επάρχου:
Άμεση ήταν και η απάντηση της εταιρείας σε απάντηση επιστολής με ημερομηνία 07/03/2019 σχετικά με την προσέγγιση ταχύπλοου πλοίου και στην Άνδρο που ξεκινά από Ραφήνα στις 07:40πμ για Τήνο -Μύκονο – Πάρο – Νάξο.
Κύριε Έπαρχε,
Λάβαμε την επιστολή σας με αριθμό πρωτοκόλλου 793/33869 ημερομηνίας 14/03/2019 σε απάντηση επιστολής μας με ημερομηνία 07/03/2019 σχετικά με την προσέγγιση ταχύπλοου πλοίου και στην Άνδρο που ξεκινά από Ραφήνα στις 07:40πμ για Τήνο -Μύκονο – Πάρο – Νάξο.
Ενώ ουσιαστικά εκ πρώτης όψεως όταν διαβάζει κάποιος την επιστολή σας θεωρεί ότι είστε υπέρμαχος, στην πραγματικότητα μπλοκάρετε την προσέγγιση ταχυπλόου στην Άνδρο στην πρωινή ζώνη και συγκεκριμένα:
1) Καταρχήν δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές σας να εκφράζετε άποψη για την ώρα αναχώρησης η οποία είναι ήδη εγκεκριμένη -δηλαδή 07:40πμ – ούτε τίθεται ζήτημα αλλαγής (αλλά ούτε καν σκέψη ) μόνον δια την Άνδρο και μάλιστα είναι εντυπωσιακό ότι παρουσιάζετε την ανωτέρω γραμμή ως δήθεν νέα γραμμή επειδή στην ήδη υπάρχουσα θα προστεθεί προσέγγιση στο λιμένα της Άνδρου!!!!!!
2) Διαστρεβλώνετε τις διατάξεις του Νόμου, ο οποίος φυσικά δεν προβλέπει όλα αυτά που αναφέρετε στην επιστολή σας .
3) Αναφέρεστε στις δυνατότητες εξυπηρέτησης του λιμένα Γαυρίου με γνώμονα την ασφάλεια και την ορθή λειτουργία του λιμανιού υποκαθιστώντας τις αρμόδιες Υπηρεσίες οι οποίες και έχουν την αποκλειστική ευθύνη.
Ασφαλώς γνωρίζετε ότι ταχύπλοο μας αναχωρώντας στο εγκεκριμένο σήμερα δρομολόγιο από Ραφήνα στις 07:40πμ για Τήνο -Μύκονο – Πάρο – Νάξο όταν προστεθεί η Άνδρος, θα φθάνει στο Γαύριο στις 08:40πμ καθ’ ην στιγμή δεν υπάρχει κανένα άλλο πλοίο που να προσεγγίζει, οπότε και δεν υπάρχει θέμα λειτουργίας του λιμανιού. Τουναντίον, σε περίπτωση αναχώρησης την ώρα που υπονοείται εσείς, άλλα πλοία θα είναι στο λιμάνι με αποτέλεσμα η πρόταση σας (σύμφωνα με την επιστολή σας ) για έγκριση ταχυπλόου στην πρωινή ζώνη να καθίσταται πρακτικώς ανέφικτη και ενάντια στο Νόμο που προβλέπει σταθερές και ασφαλείς προσεγγίσεις. Ούτως ή άλλως όσον αφορά την ασφάλεια του λιμένα Γαυρίου, σας υπενθυμίζουμε ότι όλα αυτά τα χρόνια (χωρίς εσείς να κάνετε ουσιαστική παρέμβαση ως θεσμικό όργανο) δεν δείξατε έμπρακτο ενδιαφέρον για τις υποδομές και για τα βαθυκά του λιμανιού με αποτέλεσμα το λιμάνι να έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια προβληματικό.
4) Όπως προφανώς επίσης γνωρίζετε υπάρχουν και συμφέροντα τρίτων οι οποίοι δραστηριοποιούνται με συμβατικά πλοία, και οι οποίοι επουδενί δεν θέλουν ταχύπλοο στην πρωινή ζώνη προσπαθώντας να εξασφαλίσουν αποκλειστικά και μόνον τα δικά τους οικονομικά συμφέροντα και όχι το συμφέρον της νήσου Άνδρου, των κατοίκων της, αλλά και της οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης του νησιού τη στιγμή που τα υπόλοιπα Κυκλαδονήσια επιζητούν την σύνδεση τους με ταχύπλοα.
5) Όσο για την μνεία σας περί του ΣΑΣ για την ώρα αναχώρησης του ταχυπλόου (που ουδείς βεβαίως σας ερώτησε), είναι προφανές γιατί κάνετε επίκληση του ΣΑΣ. Για το γεγονός αυτό περί εμπλοκής/μη έγκρισης του ΣΑΣ γίνεται ειδική μνεία στην επιστολή μας με ημερομηνία 07/03/2019.
Εσείς παρόλα αυτά αντί να κοιτάξετε την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη του νησιού αναφέρεστε στο ΣΑΣ που γνωρίζετε ότι εδώ και 4 μήνες με τις αλλεπάλληλες αναβολές μπλοκάρεται η διαδικασία έγκρισης.
6) Με την επιστολή σας αυτή ως Έπαρχος Άνδρου αλλά και σαν υποψήφιος Δήμαρχος, επί της ουσίας αδιαφορείτε και δεν προωθείτε τα συμφέροντα(τουριστική και άλλη ανάπτυξη) του νησιού και δυστυχώς βρίσκεστε απέναντι στις θετικές τεκμηριωμένες προτάσεις για το ίδιο θέμα όπως κατ’ επανάληψιν αναγράφουν σε πληθώρα επιστολών οι επαγγελματικοί σύλλογοι του νησιού και το τουριστικό δίκτυο Άνδρου αλλά και άλλοι υποψήφιοι δήμαρχοι Άνδρου που δείχνουν έμπρακτα το ενδιαφέρουν τους για την Άνδρο.
Επειδή προφανώς γνωρίζετε, αλλά σε κάθε περίπτωση έστω και εάν υποθετικά δεν γνωρίζετε, πρέπει να πληροφορηθείτε τον ρόλο του κ. Παναγιωτάκη σχετικά με την θέση του στο αίτημα μας για προσέγγιση ταχυπλόου στην πρωινή ζώνη στην Άνδρο, αλλά και την επιρροή του ιδίου και των συνεργατών / συνεργαζόμενων εταιρειών στο ΣΕΕΝ όντας μέλος του Δ.Σ. του ΣΕΕΝ και πως επηρεάζει αυτό το ΣΕΕΝ αλλά και την θέση / εισήγηση του ΣΕΕΝ στο ΣΑΣ.
Είναι χρέος σας κύριε Έπαρχε για το καλό του τόπου να μιλάμε ξεκάθαρα, αφού αναφερόμενοι συνολικά στο περιεχόμενο της επιστολής σας επισημαίνουμε ότι οι διατυπώσεις και η αντιφατικότητα των θέσεων σας επιτρέπουν την ανωτέρω κριτική.
Σημειώνουμε βέβαια το γεγονός ότι την χρονική στιγμή έναρξης της θερινής σεζόν των δρομολογίων του ταχυπλόου μας για το έτος 2019 από και προς Ραφήνα δεν θα είστε πλέον Έπαρχος Άνδρου.
Ο Ρόλος του «κίτρινου τύπου»
Φυσικά σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και περίεργη στάση αρθρογράφου της Άνδρου, κι εδώ θέλουμε να θέσουμε κάποια ερωτήματα. Για ποιο λόγο αρνείστε κ. »Δημοσιογράφε» να λάμψει η αλήθεια; Εσείς μέχρι και χτες ενημερώνατε σε σχόλια σας, ότι τα διαφημιστικά banner που έχετε αναρτήσει στον ιστότοπο σας βρίσκονται καθαρά για λόγους ενημερωτικούς, ώστε να ενημερώνονται οι επισκέπτες σας για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, λες και δεν μπορείτε να έχετε το τηλέφωνο του Λιμεναρχείου Άνδρου και να ενημερώνεται ο κόσμος είτε το πρόγραμμα των δρομολογίων. Για ποιο λόγο δεν πήρατε είδηση τα γεγονότα που πλήττουν το νησί.
Παρόλα αυτά αποκρύψατε την προσπάθεια και την αναβάθμιση των δρομολογίων του νησιού σας; Σε ΣΑΣ μιλάω που λειτουργείτε τον ιστότοπο με σκοπό να ενημερώσετε το κόσμο ως προς τα δρομολόγια. Αυτό λέγεται έγκριτη και αμερόληπτη δημοσιογραφία; Μήπως θα πρέπει να παρέμβει Εισαγγελέας; Μήπως μιλάμε για αθέμιτο και πρόστυχο…ανταγωνισμό που σκοπό έχει να βλάψει τους επιχειρηματίες του κλάδου; Για ποια αναβάθμιση των Περιφερειακών ηλεκτρονικών ΜΜΕ μιλάει ο Υπουργός Επικρατείας κ. Παππας; Γιατί τα νόμιμα ΜΜΕ της Περιφέρειας, τα οποία βρίσκονται στο ηλεκτρονικό Μητρώο παραμένουν έρμαια των συνταξιούχων Επικοινωνιολόγων; Μήπως να μπει επιτέλους μια τάξη σε αυτό το Ελληνικό κράτος, πόσο πρέπει να πολεμήσετε τους σωστούς και νόμιμους επιχειρηματίες, όλους εκείνους που πληρώνουν Ι.Κ.Α, ΟΑΕΕ, Φ.Π.Α, Δ.Ο.Υ, μισθούς υπαλλήλων; Ακούει κανείς ή θα μας βρείτε μπροστά σας;
Τέλος αφήσαμε και φυσικά θα δώσουμε βήμα στους εμπλεκόμενους κυρίους Λοτσάρη και Ηλιόπουλο να τοποθετηθούν επί του θέματος, σε αυτή τη σημαντική αποκάλυψη, που αν ισχύει θα αποτελέσει πλήγμα για την Τουριστική ανάπτυξη της Άνδρου.