Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου, 2021

Χ. Κόκκινος: «Η δημόσια παιδεία σε διάλυση – πλήττονται άμεσα οι σχολικές μονάδες των νησιών μας»

13221502_709146675891442_1462644011894842288_n

Η «κατεδάφιση» του κοινωνικού κράτους συνεχίζεται…

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζοντας την ανερμάτιστη και αλλοπρόσαλη τακτική της, με μια σειρά από νομοθετήματα διαλύει τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση. Στα πλαίσια ενός απολύτου αντιεκπαιδευτικού σχεδιασμού, έχει «χτυπήσει» την Ειδική Αγωγή, δρομολογεί την εξαφάνιση της ενισχυτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που την έχουν ανάγκη, προχώρησε σε κινήσεις λουκέτων για χιλιάδες τμήματα νηπιαγωγείων και καταργεί έμμεσα τη σημερινή μορφή του Δημοτικού Σχολείου (κλασσικού, ολοήμερου, ΕΑΕΠ). Οι υποσχέσεις για 20.000 διορισμούς στην εκπαίδευση παραμένουν μια ακόμα «ακάλυπτη πολιτική επιταγή» και σε συνδυασμό με τη μείωση των προσλήψεων -περίπου 5.000- αναπληρωτών για τη νέα σχολική χρονιά, αλλά και το κλείσιμο της σχολικής τρέχουσας σχολικής χρονιάς με 3.000 κενά, εμφανίζουν το διαλυμένο τοπίο της Εκπαίδευσης στη χώρα μας.
Η υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών, οι νέες επιβαρύνσεις που καλείται να υποστεί η ελληνική οικογένεια, και η καταδίκη σε ανεργία χιλιάδων εκπαιδευτικών, είναι η κυβερνητική πολιτική στην Παιδεία.
Η υποβάθμηση – κατάργηση του ολοήμερου σχολείου, η «ρήτρα» να εργάζονται και οι δύο (2) γονείς (μεγάλη κυβερνητική «εφεύρεση» στη σημερινή Ελλάδα της φτώχειας και της ανεργίας…), προκειμένου να εγγράφεται το παιδί τους στο ολοήμερο σχολείο και να λειτουργεί η πρωινή του βάρδια, σε συνδυασμό με τη θεσμοθέτηση για κατώτατο αριθμό δεκατεσσάρων (14) μαθητών προκειμένου να λειτουργήσει το νηπιαγωγείο, αλλά και τη μη πρόβλεψη μόνιμων διορισμών και τον περιορισμό των χρημάτων του Ε.Σ.Π.Α. για διορισμό αναπληρωτών για τη νέα σχολική χρονιά, επιδεινώνουν το «γκρίζο» τοπίο στην Εκπαίδευση και στην ελληνική κοινωνία.
Τα ακριτικά νησιά μας θα υποστούν πρώτα και σε μεγάλη έκταση αυτές τις ουτοπικές εκπαιδευτικές πολιτικές επιλογές. Θυμίζουμε ότι κάθε διδακτικό έτος -τα τελευταία δύο χρόνια- ξεκινά με μεγάλα εκπαιδευτικά κενά και σε κάποιες των περιπτώσεων δεν καλύπτονται ως το τέλος του έτους. Εφόσον ισχύσουν τα ανωτέρω, η κατάσταση για το σχολικό έτος 2015 – ‘16 θα επιδεινωθεί. Πολλοί μαθητές μας δε θα έχουν πρόσβαση στην προσχολική αγωγή, γιατί σε πολλά δημοτικά διαμερίσματα της Ρόδου αλλά και των άλλων νησιών της Δωδεκανήσου θα συγχωνευθούν και δε θα λειτουργήσουν όπως φέτος. Επιχειρούν με αυτόν τον τρόπο να εξοικονομήσουν εκπαιδευτικούς και να μειώσουν τις κρατικές δαπάνες, την ίδια ώρα που αδυνατούν να πληρώσει η Πολιτεία τις υποχρεώσεις της για τη μεταφορά των μαθητών και η ελληνική οικογένεια να βάλλει ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να μετακινηθούν ώστε να μορφωθούν τα παιδιά της.
Είναι εκπαιδευτική και κοινωνική απαίτηση:
να πραγματοποιηθούν άμεσα μόνιμοι διορισμοί στην Εκπαίδευση,
να αποσυρθεί η υπουργική απόφαση για το φερόμενο ως «Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου»,
να αποσυρθεί η διάταξη που ψηφίστηκε για τα νηπιαγωγεία,
να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και να μονιμοποιηθούν οι χιλιάδες αναπληρωτές που κάθε χρόνο καλύπτουνε τα πολλά εκπαιδευτικά κενά,
να αποδοθούν οργανικές θέσεις στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων,
να σταματήσει η υποχρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης και να στηριχθεί το δημόσιο δωρεάν σχολείο,
να υπάρξει επιτέλους σωστός προγραμματισμός από τώρα, ώστε να μην υπάρχουν εκπαιδευτικά κενά για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2015 – ‘16,
να γίνουν οι νησιωτικές πολιτικές πράξη και να μην «πληρώνουν» οι κάτοικοι των νησιών μας την κυβερνητική δημαγωγία και το λαϊκισμό.

Διαδώστε!

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
error: Content is protected !!