Προς αποκατάσταση της αλήθειας στα συνεχιζόμενα ψευδή, ανυπόστατα, και συκοφαντικά δημοσιεύματα της ιστοσελίδας «Εν Άνδρω», ο Δήμος Άνδρου ανακοινώνει τα εξής:
Όλες οι δαπάνες που αφορούν την εργολαβία καθαριότητας, την εργολαβία ανακύκλωσης, την εργολαβία δεματοποίησης και το ενοίκιο του χώρου που είναι εγκατεστημένος ο δεματοποιητής, πληρώνονται κανονικά.
Δεν υπάρχει κανένα παραστατικό από τους παραπάνω αναδόχους μέσα στη χρήση 2016 που να μην είναι εξοφλημένοαπό το λογιστήριο του Δήμου μας. Οι μόνες οφειλές που υπάρχουν είναι από παραστατικά έκδοσης χρήσεως 2015 (Π.Ο.Ε.), οι οποίες έχουν συμπεριληφθεί στην πρώτη υποχρεωτική αναμόρφωση η οποία έχει ήδη αποσταλεί στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου προς έγκριση και μέσα στις επόμενες ημέρες, μετά την έγκριση της, θα εξοφληθούν άμεσα. Το ύψος των οφειλών ανέρχεται στο ποσό των 4.665,54€ για την εργολαβία ανακύκλωσης και στο ποσό των 9.331,62€ για την εργολαβία της καθαριότητας και αφορούν τιμολόγια έκδοσης Δεκεμβρίου 2015. Από τις κινήσεις του Ταμείου του Δήμου μας φαίνεται καθαρά ότι από την 01/01/2016 έως και σήμερα οι εισπράξεις για την καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό ανέρχονται στο ποσό των373.355,73€ και οι πληρωμές για το ίδιο χρονικό διάστημα ανέρχονται στο ποσό των 295.162,90€. Υπόλοιπο στο ταμείο 78.192,83€.
Από τα παραπάνω γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι όχι μόνο δεν υπάρχει στάση πληρωμών για την καθαριότητα και την ανακύκλωση του νησιού μας, αλλά οι πληρωμές γίνονται άμεσα με την έκδοση του παραστατικού βάσει και της εντολής που έχει δοθεί από τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών στο Λογιστήριο και το Ταμείο του Δήμου, σύμφωνα με την οποία ό,τι έχει σχέση με καθαριότητα και ανακύκλωση πληρώνεται άμεσα χωρίς να τηρείται ημερολογιακή σειρά.
Από το γραφείο ενημέρωσης του Δήμου Άνδρου