Διαβάζοντας τα προεκλογικά έντυπα του υποψήφιου δήμαρχου Άνδρου κ. Λότσαρη βρίσκεις μόνο αερολογίες και γενικότητες σε όλα τα καυτά θέματα που απασχολούν την Άνδρο και αποφεύγει επιμελώς να πάρει θέση γραπτώς.
Με έκπληξη όμως διάβασα ότι δήθεν ανέλαβε πρωτοβουλίες για την βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών της Άνδρου, με συνεχή παρουσία του στα Συμβούλια Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας.
Επειδή παρίσταμαι σε όλα τα ΣΑΣ, ως εκπρόσωπος ναυτιλιακής εταιρείας, πράγματι ο Έπαρχος είχε έρθει σε κάποια συμβούλια του ΣΑΣ, απλά για να παρακολουθήσει την διαδικασία, χωρίς να έχει κάποιο θεσμικό λόγο παρέμβασης, αλλά μόνο για να ανεβάζει φωτογραφίες στο fb και να αναφέρει ότι βρίσκεται στο ΣΑΣ.
Όμως, στο ΣΑΣ της 8 Μαΐου του περασμένου χρόνου δε κρατήθηκε και πιο συγκεκριμένα στο υπ’ αριθμόν 108 θέμα που αφορούσε αίτημα της SEA JETS για την εκτέλεση τοπικών δρομολογίων στην Άνδρο από το TERA JET κάθε Παρασκευή και Κυριακή από 22/6/18-16/9/18, καθώς μετά τη δρομολόγηση των δυο SUPERFERRY μέχρι Κρήτη και την κατάργηση των τοπικών δρομολογίων που εκτελούσαν η Άνδρος θα είχε μεγάλο πρόβλημα εξυπηρέτησης με μεγάλες απώλειες για την οικονομία του νησιού και τον τουρισμό που είχε ανοδική τάση.
Κατά την συζήτηση του θέματος λοιπόν και ενώ είχαν προηγηθεί αντιδράσεις των δυο άλλων εταιρειών για την μη δρομολόγηση του πλοίου, ζήτησε και πήρε το λόγο επί του θέματος ο Έπαρχος ο οποίος προς μεγάλη έκπληξη ακόμα και από τα μέλη του ΣΑΣ, ανέφερε ότι η γραμμή εξυπηρετείται και είναι κατά της δρομολόγησης του TERA JET, παρόλο που με στοιχεία στη συζήτηση άκουσε ότι η Άνδρος το 2018 σε σχέση με το 2017 θα είχε 9 δρομολόγια την εβδομάδα λιγότερα, γεγονός που δεν αμφισβητείται, καθώς έχουν καταγραφεί στα πρακτικά του ΣΑΣ.
Σημειωτέων ότι όλοι οι Έπαρχοι των νησιών όταν έρχονται σε ΣΑΣ, πιέζουν πάντα το Υπουργείο για περισσότερα δρομολόγια στα νησιά τους. Ευτυχώς τα μέλη του ΣΑΣ κατάλαβαν το μεγάλο πρόβλημα που θα αντιμετώπιζε η Άνδρος και ενέκριναν άμεσα το αίτημα, πάρα τις αντιρρήσεις του Έπαρχου και των άλλων δυο εταιρειών.
Η δρομολόγηση του TERA JET εκτός από την αναβάθμιση της γραμμής, μετέφερε 18.119 επιβάτες και 4123 οχήματα τα οποία θα είχαν χαθεί για το νησί διότι τα αλλά πλοία είχαν 100% πληρότητας.
Το περίεργο δε είναι ότι το αίτημα της δρομολόγησης, το ζήτησαν επαγγελματικοί φορείς του νησιού και η αντιπολίτευση που έβλεπαν το πρόβλημα, στους οποίους δε, έκανε παρατήρηση για τη θέση που πήραν ο Έπαρχος ότι δήθεν βλάπτουν τα συμβατικά. Όσον αφορά δε τον Δήμο Άνδρου επικράτησε πλήρης σιωπή στο θέμα.
Για το τι συμφέροντα εξυπηρετούσε αυτή η στάση του Επάρχου
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Αυτή είναι μια από τις δήθεν πρωτοβουλίες του κ. Έπαρχου για το ακτοπλοϊκό της Άνδρου, θα ακολουθήσουν και άλλες στη συνέχεια στις επόμενες μέρες για να μάθει ο κόσμος ποια είναι η πραγματική αλήθεια.
ΑΔΑΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος