Σάββατο, 24 Ιουλίου, 2021

MyEFKAlive: Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης για τους ασφαλισμένους των νησιών

Aπό τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες θα ξεκινήσει η εφαρμογή της νέας υπηρεσίας myEFKAlive, με την οποία οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται  εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης από τους υπαλλήλους χωρίς να χρειαστεί να μετακινούνται σε άλλα νησιά.

Η νέα υπηρεσία, που θα παρουσιαστεί σήμερα από τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη και τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, θα δίνει πρόσβαση τα άτομα που δεν μπορούν να έχουν δια ζώσης επαφή με τον Φορέα καθώς ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.

Ο ασφαλισμένος κλείνει ραντεβού μέσω του gov.gr και του efka.gov.gr  όποια ημέρα επιθυμεί  προκειμένου να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η διαδικασία του ραντεβού

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet. Για να κλείσει ο ασφαλισμένος το ψηφιακό του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει:

  • το ονοματεπώνυμό του,
  • την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email),
  • τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου,
  • τη διεύθυνσή του.

Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα ζητηθεί η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης σας, ανάλογα την περίπτωση (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, καταστατικό εταιρείας κ.λπ.).

Η υπηρεσία θα λειτουργεί πιλοτικά για 10-15 συγκεκριμένες  συναλλαγές. Μέχρι τέλος του χρόνου το myEFKAlive θα επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέρος της ηπειρωτικής, και εντός του 2022 σε όλη τη χώρα.


 

Διαδώστε!

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
error: Content is protected !!