Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου, 2021

Οι τρεις τρόποι για το ραντεβού με το εμβόλιο

Μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, με προσαρμοσμένη χρήση call centers αλλά και σε φυσικά σημεία εξυπηρέτησης θα μπορούν οι πολίτες να κατοχυρώνουν την σειρά προτεραιότητας για τον εμβολιασμό, σύμφωνα με όσα περιέγραψε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Μιλώντας στο Ράδιο «Κ»ο κ. Πιερρακάκης τόνισε αρχικά πως έχουμε μπροστά μας την πιο δύσκολη άσκηση εφοδιαστικής αλυσίδας μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. «Μία τρομακτικά μεγάλη πρόκληση για όλες τις χώρες του πλανήτη, δηλαδή να εμβολιαστεί όλος ο πληθυσμός σε λίγους μήνες», σημείωσε.

Σύμφωνα με τον υπουργό βρίσκεται σε εξέλιξη ο συντονισμός δύο υπουργείων (Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης) από το πώς θα φτάσει το εμβόλιο στη χώρα, μετά στην αποθήκη και τέλος στα εμβολιαστικά κέντρα.

«Ο τρόπος θα είναι εξαιρετικά απλός και θα χρησιμοποιήσουμε ψηφιακά μέσα. Έχουμε ήδη μιλήσει για πλατφόρμες, για το emvolio.gov.gr, για την άυλη συνταγογράφηση που είναι η κορωνίδα μίας στρατηγικής. Η πλατφόρμα θα μοιάζει πάρα πολύ με τις αντίστοιχες πλατφόρμες που μπορεί κανείς να κλείσει ένα αεροπορικό εισιτήριο. Δηλαδή εμείς θα κλείσουμε τα δύο ραντεβού εξαρχής με βάση τη διεύθυνση που έχουν δηλώσει οι πολίτες -τη διαθέσιμη διεύθυνση που έχουμε- στα διάφορα συστήματα του κράτους», εξήγησε ο κ. Πιερρακάκης.

Επιπλέον, ο υπουργός πρόσθεσε: «Θα κλείσουμε εξαρχής και τα δύο ραντεβού γιατί το εμβόλιο έχει δύο δόσεις και πάνω σε αυτές τις δύο δόσεις θα προτείνουμε ραντεβού στους πολίτες. Τα οποία φυσικά θα μπορούν να τα αλλάξουν στην πορεία γιατί πάντοτε η διεύθυνση που έχουμε εμείς δεν είναι το σημείο στο οποίο ένας πολίτης κατοικεί αυτή τη στιγμή, μπορεί κάποιος να βρίσκεται στο χωριό του, να βρίσκεται σε κάποια άλλη πόλη».

Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τον κ. Πιερρακάκης θα διαμορφωθούν κανάλια εξυπηρέτησης για τους πολίτες που δεν έχουν ψηφιακές δεξιότητες.

Αναφέρομενος στο call center ο υπουργός υπογράμμισε ότι «με τη μορφή που το περιγράφουμε ή που το φανταζόμαστε συνήθως, δεν θα υπάρχει. Θα χρησιμοποιήσουμε call center με έναν τρόπο που θα ανακοινώσουμε στην πορεία.

Θα έχουμε λοιπόν φυσικά σημεία εξυπηρέτησης δηλαδή θα υπάρξουν κάποια σημεία, θα τα ανακοινώσουμε επίσημα στην πορεία, στα οποία ο κόσμος μπορεί να πάει να μάθει ποια είναι τα προτεινόμενα ραντεβού από εμάς και εάν επιθυμεί να τα αλλάξει και μετά να κλείσει το ραντεβού του. Θα υπάρχουν πολλοί φυσικοί χώροι σε όλη την Ελλάδα, στους οποίους μπορεί κανείς να πάει και να επιβεβαιώσει και τα δύο του ραντεβού εκεί».

Ο κ. Πιερρρακάκης επεσήμανε ότι «η καμπάνια ενημέρωσης θα ξεκινήσει άμεσα. Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα και οι συγκεκριμένες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν κεντρικά. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι ο καθένας από εμάς από τη θέση του από οποιαδήποτε θέση βρίσκεται να κάνει ό,τι μπορεί για να πείσει για την ασφάλεια αυτής της διαδικασίας. Επειδή ήδη βλέπουμε να διακινούνται ψευδείς ειδήσεις, ήδη βλέπουμε να διακινούνται θεωρίες συνομωσίας. Είναι πάρα πολύ σημαντικό με αξιοπιστία όλοι οι θεσμικοί και μη φορείς του κράτους να μπορέσουμε να πείσουμε για αυτή τη διαδικασία, γιατί είναι θέμα εθνικής υπόστασης αυτή τη στιγμή».

Πηγή: Καθημερινή


 

Διαδώστε!

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
error: Content is protected !!