Τρεις εβδομάδες μετά την άφιξή του το καινούριο στολίδι των Αφων Στεφάνου δεν θυμίζει σε τίποτα το πλοίο που είδαμε τότε.
Το πλοίο έχει γίνει ένα απέραντο εργοτάξιο και αλλάζει από πλώρα μέχρι πρύμα και από γέφυρα μέχρι μηχανοστάσιο.
Σε κόντρα όσων συμβαίνουν στην Ελληνική οικονομία το πλοίο δίνει ζωή στο ΝΜΔ με τις εργασίες να προχωρούν με γοργούς ρυθμούς. Σε επικοινωνία που είχαμε με τον ναυπηγό Κο ΓΙΩΡΓΟ ΠΡΑΤΙΚΑΚΗ μας είπε χαρακτηριστικά: Είμαστε μπροστά από τα χρονοδιαγράμματα, αυτή την στιγμή στο πλοίο γίνονται ελασματουργικές εργασίες και από Δευτέρα θα μπουν και οι μαραγκοί να βοηθήσουν στο ξήλωμα του ξενοδοχειακού. Μετά θα πάρουν σειρά οι σωληνώσεις και το air condition.
Με βάση όμως την κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας και με έντονη την ανησυχία για το τι μέλλον γεννέσθαι ρωτήσαμε τον Κο Πρατικάκη σχετικά με το αν η κατάσταση στις τράπεζες έχει επηρεάσει την πορεία εργασιών στο πλοίο. Όχι δεν έχει επηρεαστεί, η εταιρεία διαθέτει το ρευστό που χρειάζεται ώστε οι εργασίες να προχωρήσουν κανονικά.
Να θυμίσουμε εδώ οτι το πλοίο αγοράστηκε και μετασκευάζεται με ιδία κεφάλαια ενώ με βάση τις αρχικές εκτιμήσεις το κόστος της μετασκευής ανέρχεται στα 12-15 εκ. ευρώ ποσό που οι αδελφοί Στεφάνου θα το δώσουν σε ελληνικές εταιρείες και συνεργεία προκειμένου να ενισχύσουν με αυτό τον τρόπο την οικονομία της χώρας.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι κάτι ανάλογο είχε κάνει και ο Αριστοτέλης Ωνάσης στην μεταπολεμική Γερμανία παραγγέλνωντας τότε 30 νεότευκτα φορτηγά.
Την φωτογραφία με τους Φιλιππίνεζους και τα αδέρφια Στέφανου δεν την δημοσιεύσατε όπως είναι στο refortso.gr.το έφεραν στην Ελλάδα για να δουλεύουν ελληνικά χέρια και δουλεύουν μέσα φιλιππινια;. Να μην πω ότι 3 εβδομάδες τώρα ακόμη είναι με σημαία Palau. Αααα ρε όλοι σκατο κεφάλαιο είναι.