Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου, 2020

Βρες τη δική σου πρωινή ρουτίνα όσο δουλεύεις από το σπίτι

Οι πρωινές ρουτίνες μπορούν να σου φτιάξουν την ημέρα, ειδικά αυτήν την περίοδο.

Είναι δύσκολο να βρούμε ακόμη και μία πλευρά της ζωής μας που δεν έχει επηρεαστεί από την πανδημία του κορονοϊού. Αυτή η κρίση έχεις αναστατώσει ζωές και προγράμματα για τους ανθρώπους σε όλον τον κόσμο. Και τώρα, που τα σχολεία έχουν κλείσει και ένας μεγαλός αριθμός εταιρειών στηρίζονται στην τηλεργασία για να αποτρέψουν την εξάπλωση του ιού, μπορεί να μοιάζει ιδιαίτερα δύσκολο να πετύχουμε κάποια επίφαση φυσιολογικότητας στην καθημερινότητά μας. Και αυτό μπορεί να είναι αγχωτικό: πάνω από το 80% των ανθρώπων ισχυρίζονται ότι ανησυχούν για τις αλλαγές στην ρουτίνα τους και τις δομές στην νέα πραγματικότητα, σύμφωνα με μία έρευνα του Thrive Global, στην οποία συμμετείχαν 5.000 άτομα.

Η καθιέρωση επιτυχημένων νέων συνηθειών – όταν δεν μπορούμε να κρατήσουμε τις παλιές – είναι το κλειδί. Μία έρευνα από το Virginia Commonwealth University αποκάλυψε ότι μία συνεπής πρωινή ρουτίνα βοήθησε τους ανθρώπους να κοιμούνται πιο γρήγορα και πιο ήρεμα το βράδυ. Ο καλός ύπνος είναι πάντα σημαντικός, αλλά κάποιες φορές χρειάζεται να προστατεύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα περισσότερο από άλλες φορές. Μία έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Τούμπινγκεν διαπίστωσε ότι η στέρηση του ύπνου μειώνει την αποτελεσματικότητα των κυττάρων που καταπολεμούν τους ιούς και τα παθογόνα.

Και οι ρουτίνες δεν ενισχύουν μόνο την σωματική μας υγεία, αλλά ενισχύουν και την πνευματική μας ευεξία, περιορίζοντας τη γενικότερη αίσθηση άγχους μέσα στην ημέρα, σύμφωνα με έρευνα του Organizational Behavior and Human Decision Processes. Αυτή η έρευνα επίσης αποκάλυψε ότι σε μία στιγμή άγχους ή ταραχής, το να καταφύγεις σε ένα τελετουργικό ή μία ρουτίνα είναι πιο αποτελεσματικό για τον περιορισμό του άγχους από το να προσπαθήσεις απλά να ηρεμήσεις.

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις να χτίζεις πρωινές ρουτίνες και αρχίσεις την ημέρα σου σωστά; Αυτά τα μικροβήματα – είναι μικρές, επιστημονικά αποδεδειγμένες ενέργειες που μπορείς να υιοθετήσεις άμεσα για να χτίσεις συνήθειες που βελτιώνουν σημαντικά τη ζωή σου- θα βοηθήσουν:

Στην αρχή κάθε μέρας, κάνε μία λίστα με τα 3 πιο σημαντικά πράγματα που θες να ολοκληρώσεις εκείνη τη μέρα.

Ελλείψει των συνηθισμένων σου ρουτινών στο γραφείο, είναι πολύ εύκολο να χάσεις τη συγκέντρωσή σου. Απόκτησε διαύγεια και οργάνωση με 3 καθημερινούς στόχους:

Κάθε πρωί, ντύσου σαν να πήγαινες στο γραφείο

Το να δουλεύεις φορώντας ό,τι θα φορούσες στο γραφείο, αντί για τις πιτζάμες σου, δίνει σήμα στον εγκέφαλό σου ότι σε κατάσταση εργασίας.

Ξεκίνα κάθε μέρα με μία γρήγορη άσκηση ευγνωμοσύνης

Κατάγραψε στο σημειωματάριο της δουλειάς σου ένα πράγμα, για το οποίο νιώθεις ευγνωμοσύνη σήμερα, είτε πρόκειται για την ευκαιρία να περάσεις περισσότερο χρόνο με την οικογένειά σου, ο χρόνος που κερδίζεις από τις μετακινήσεις ή η οικεία θέα από το παράθυρό σου. Η επιστήμη δείχνει ότι οι εργαζόμενοι με ευέλικτο ωράριο αισθάνονται περισσότερη ευγνωμοσύνη, οπότε αξιοποίησε αυτόν το χρόνο για να την νιώσεις.


Αρχική δημοσίευση από Danielle Sinay, Συντάκτρια στο Thrive Global, στο www.thriveglobal.gr

Πηγή: Επιχειρώ

Διαδώστε!

Αφήστε το Σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Content is protected !!